تصویر
آیین گشایش پاتوق نوجوان در کرج برگزار شد
05 مهر 1403 - 5:51
شناسه : 1275763
1

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، این پاتوق با هدف جذب و پایدارسازی نوجوانان و برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها با مشارکت آنان و نظارت مربیان، آغاز به کار کرد. زینب عاشری، مدیرکل کانون البرز در این آیین، با اشاره به ضرورت استفاده از نطرات نوجوانان برای برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها، افزود انتظار داریم نوجوانان […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، این پاتوق با هدف جذب و پایدارسازی نوجوانان و برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها با مشارکت آنان و نظارت مربیان، آغاز به کار کرد. زینب عاشری، مدیرکل کانون البرز در این آیین، با اشاره به ضرورت استفاده از نطرات نوجوانان برای برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها، افزود انتظار داریم نوجوانان خودشان برای فعالیت‌های این مرکز پیشنهاد داده و فعالیت‌های متناسب نوجوان را در قالب اهداف کانون، اجرا کنند و از این فضای امن برای دورهمی‌های دوستانه، مطالعه و نقد کتاب و دیگر برنامه‌های مورد علاقه بهره ببرند.

نوجوانان در این آیین فعالیت‌های گوناگونی از جمله تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، شعرخوانی با موضوعات کتاب و دفاع مقدس و خوانش سرود با موضوع ایران را اجرا کردند؛ محبا میلانی‌نژاد از اعضای با سابقه‌ی مرکز در سخنانی ضمن تشکر از مدیرکل و همکاران کانون البر، با اشاره به فعالیت‌های بخش نوجوان، در مرکز مجتمع کانون استان به بیان درخواست نوجوانان از مسئولان ارشد کانون پرداخت؛حصور موثر نوجوانان مرکز در فعالیت های علمی از جمله موفقیت در پویش سیارک‌ها، حضور مستمر اعضا در کارگاه‌ها و جشنواره های قصه‌گویی، برگزیده شدن نوجوانان مرکز در جشنواره استانی هنرهای نمایشی از برنامه‌های مورد تاکید ابن عضو بود. لزوم به روز شدن فعالیت‌های کانون و برگزاری کارگاه در زمینه فضای مجازی و هوش مصنوعی از خواسته‌های ابن نماینده‌ی نوجوان بود.

در بخش بعدی نشست نیز از سمانه موسوی، برگزیده جشنواره امید فردا در حوزه نقالی تجلیل شد.

گفتنی است اعضای شورای تدوین نطام نامه‌ی فعالیت‌های نوجوان متشکل ازمدیرکل آفرینش‌های کانون و مدیران کل استان‌های البرز، چهارمحال و بختیاری، فارس و خراسان شمالی در ابن آیین که عصر روز چهارشنبه ۴ ۱۴۰۳ برگزار شد، حضور داشتند، ضمن استقبال از سپردن فعالیت‌ها به نوجوانان بر لزوم استمرار این قبیل طرح‌ها در کانون، تاکید کردند.

لازم به توصبح لست این اعصا قبل از حضور در ابن آیین از پارک ایران کوچک که به بوستان اقوام معروف است و بخش‌های مختلف مرکز مجتمع کانون کرج و فروشگاه و طرح شاداب سازی این مرکز ، بازدید کردند.

آیین گشایش پاتوق نوجوان در کرج برگزار شد

گزارش تصویری

منبع کانون پرورش فکری البرز

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.