تصویر
ائمه جمعه و جماعات نقش مهمی در اطلاع رسانی آموزه های محیط زیست دارند
23 خرداد 1402 - 11:28
2
همزمان با هفته محیط زیست سعید سپهوند رییس اداره حفاظت محیط زیست فردیس به همراه یگان حفاظت و کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با آیت الله حسینی دیدار کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


همزمان با هفته محیط زیست سعید سپهوند رییس اداره حفاظت محیط زیست به همراه یگان حفاظت و کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با آیت الله حسینی دیدار کردند.

سعید سپه وند رییس اداره حفاظت محیط زیست فردیس در این دیدار با از حمایت و همراهی امام جمعه شهرستان برخی از شاخص های مهم شهرستان فردیس در حوزه محیط زیست را برشمرد و با اشاره به شعار امسال نهضت کاهش پلاستیک و طرح مسائل و مشکلات پیش آمده در جهان از امامت جمعه خواستند که مردم را به استفاده هر چه کمتر از کیسه های پلاستیکی تشویق کنند.

سپهوند با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات نقش مهمی در اطلاع رسانی آموزه های محیط زیست دارند از امام جمعه فردیس خواست تا چون همیشه یار و مددکار محیط زیست باشند و در نشست ها و مناسبت های مختلف اهمیت حفاظت از محیط زیست را یاد آور شوند.
وی هفته محیط زیست را فرصتی برای تبیین جایگاه محیط زیست در توسعه پایدار دانست و افزود: هفته محیط زیست سال ۱۴۰۲ با شعار محوری" نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی" در سراسر کشور نامگذاری شده است .
آیت الله حسینی هم در ادامه با تقدیر از مسوولان محیط زیست در این شهرستان با یاد آوری آیات قرانی و احادیث فروانی که در خصوص حفظ محیط زیست و اهمیت منابع محیط زیست وجود دارد خواستار تنویر افکار عمومی و آموزش محیط زیست به طبقات مختلف اجتماع شد.
امام جمعه فردیس با تبریک هفته محیط زیست و ابراز گله مندی از افرادی که زباله خود را در طبیعت و شهرها رها سازی می‌کنند، خواستار رفع مشکلات محیط زیست شد و افزود: محیط بانان در صف مقدم حفاظت از عرصه های محیط زیست قرار دارند و در تلاشی شبانه روزی برای حفظ اقلیم و طبیعت زحمت می کشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.