تصویر
ائمه جمعه و جماعات کمک رسان سازمان بهزیستی باشند
04 دی 1402 - 11:47
شناسه : 710061
1
"وجیهه محمدی فلاح"مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه معاونین خود ،مسئولین حوزه های حراستی و نظارتی ورییس بهزیستی اشتهارد با حجة الإسلام والمسلمین داوودی امام جمعه شهرستان اشتهارد دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

"وجیهه محمدی فلاح" به همراه معاونین خود ،مسئولین حوزه های حراستی و نظارتی ورییس بهزیستی اشتهارد با حجه الإسلام والمسلمین داوودی امام جمعه شهرستان اشتهارد دیدار و گفتگو کرد.

؛محمدی فلاح در این دیدار ضمن از حسن توجه امام جمعه شهرستان به اداره بهزیستی و حمایت‌های ایشان در راه پیشبرد اهداف متعالی این اداره،بهزیستی را مولود انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: با حمایت های حضرتعالی و مجموعه بهزیستی شهرستان به ریاست آقای افشاری انشاءالله شاهد اتفاقات مبارک در این شهرستان خواهیم بود.

این مقام مسئول با تأکید به تأثیر خدمات سازمان بهزیستی در ظرفیت سازی و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم شریف استان های خوزستان و کرمان مبنی بر حضور پرشور مردم در انتخابات آینده، جامعه هدف بهزیستی را ظرفیت عظیم اجتماعی برشمرد و افزود: ارائه خدمات مطلوب و به موقع موجب افزایش رضایتمندی و در نتیجه موجب مشارکت حداکثری مردم به خصوص افراد تحت پوشش بهزیستی در انتخابات خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به اینکه خدمت ما در سازمان بهزیستی باید بی منّت و بموقع باشد، اظهار داشت:در برخی موارد وسع ما کمتر از نیازهای مطرح شده است و ناترازی در خواسته ها و منابع پیش می آید که باید ظرفیت سازی صورت گیرد و این میسّر نخواهد شد مگر با حمایت‌های ائمه جمعه و جماعات که از جایگاه ویژه خود کمک رسان سازمان بهزیستی در حل مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی باشند.
این مقام مسئول در ادامه به جایگاه خاص و صنعتی بودن اشتهارد در سطح استان اشاره کرد و بیان داشت: این موضوع می تواند هم فرصت باشد و هم تهدید، فرصت از این نظر که بتوانیم از ظرفیت خیرین صنایع در راستای اهداف سازمان بهزیستی و با حمایت امام جمعه محترم پیش برویم و تهدید هم از این دیدگاه که جمعیت مهاجر در حال رفت آمد می تواند آسیبهای اجتماعی مختلف را در حوزه اجتماعی به بار بیاورد که باید تدابیر خاصی در این باره اندیشیده شود و از جمله این تدابیر می توان به راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان اشاره کرد که مطالبه گر این موضوع از طریق سازمان بهزیستی کشور هستیم.
محمدی فلاح در پایان از درگاه خداوند متعال خلوص در نیت و عمل برای خدمت خالصانه به جامعه هدف بهزیستی مسئلت نمود.

در ادامه حجه الإسلام والمسلمین داوودی امام جمعه شهرستان اشتهارد نیز ضمن خیرمقدم به مدیرکل بهزیستی استان و هیئت همراه از خدمات بهزیستی شهرستان اشتهارد چه در دوران مدیریت سابق و چه در دوره مدیریت جدید، خدمت در بهزیستی را از دیدگاه عرفانی اینگونه توصیف کرد که خدمت به جامعه هدف بهزیستی درهای فیض الهی برای انسان باز می کند و باید خداروشکر کرد که انسان بتواند به کسانی خدمت کند که خداوند آنها را دوست دارد.
وی با اشاره به اینکه افراد تحت پوشش نیازمند عزیز خداوند متعال هستند اظهار داشت: بارها تأکید کرده ام که اگر گره ای از مشکلات مردم باز میشود توقع تشکر نداشته باشیم چرا که اینکه کار خیر معامله مستقیم با خداوند متعال است و اجر و شکر آن را خدا می پردازد.
باید دستی که به نیازمند کمک می کند را بوسید و به دیده گذاشت زیرا که کمک قبل از آن که به دست نیازمند برسد به دست خدا می رسد و این دست چون دست خدا را لمس نموده ارزشمند است.
امام جمعه اشتهارد در ادامه با تأکید بر تکریم ارباب رجوع به خوشروئی در رفتار با نیازمندان تحت پوشش اشاره کرد و خواستار توجیه کارکنان بهزیستی در راستای خوش رفتاری با جامعه هدف و تکریم ایشان نمود که اجر آن را مستقیما خداوند متعال می پردازد.
وی در ادامه به خدمات مردم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره نمود و اظهار داشت این مردم شایسته تکریم و خدمت هستند.
حجه الإسلام والمسلمین داوودی در پایان به تشکیل مجمع خیرین اشاره کرده و اظهار داشت:مدیران صنایع و صاحبان تولید در شهرک صنعتی اشتهارد غالباً در امور خیر پیشقدم هستند و باید مسیر درست در راه هدایت این کمکها به سوی جامعه هدف بهزیستی برای ایشان تبیین نمود.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.