تصویر
ابلاغ آیین نامه نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال به استانها
01 شهریور 1402 - 15:33
1
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در جلسه کمیته استانی اعطای تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 که با حضور سیف الله اسداللهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد؛ از ابلاغ آیین نامه نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال به استانها خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل امور و دارایی استان البرز در جلسه کمیته استانی اعطای تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ که با حضور سیف الله اسداللهی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد؛ از ابلاغ آیین نامه نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال به استانها خبر داد.

رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در راستای فرمایشات رهبر انقلاب و تحقق سیاستهای محوری دولت سیزدهم مبنی بر خنثی سازی تحریم ها، مردمی کردن اقتصاد و لزوم ایجاد ساز و کاری منعطف و هوشمند با هدف احیاء، نوسازی و فعال سازی واحدهای اقتصادی نیمه فعال و راکد کشور با تکیه بر ظرفیتهای مردمی و بخش خصوصی و ایفای نقش تسهیل گری توسط دولت و حاکمیت، معرفی مدل و چارچوب نهضت احیای واحدهای اقتصادی ، شناسایی اشخاص توانمند در حوزه احیای واحدهای اقتصادی، معرفی و تسهیم تجارب برتر در حوزه احیاء و ایجاد ارتباط بین واحدهای راکد و احیاگران، آیین نامه مذکور جهت اجرا به استانها ابلاغ شده است.
وی با اشاره به اینکه احیاگران در سه حوزه مباحث مالی، مباحث قانونی و مباحث مدیریتی می توانند به واحدهای راکد و نیمه فعال کمک نمایند به مواردی از جمله تعریف شاخص برای احیاجویان ، ثبت نام احیاجویان ، ثبت نام احیاگران و در صورت عدم وجود احیاگر در استان برای طرحی، ورود نهضت احیاء جهت احیای طرح مذکور اشاره کرد.
همچنین در این جلسه که با هدف بررسی گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بررسی طرح های ارائه شده جهت دریافت تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸قانون بودجه سال ۱۴۰۱ برگزار شد؛ سیف اللهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز هدف از اعطای تسهیلات مذکور را افزایش تولید ناخالص داخلی، رونق تولید و افزایش اشتغال در سطح استان اعلام کرد و خواستار بررسی دلایل پایین بودن جذب اعتبارات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ برخی از دستگاه های اجرایی استان البرز شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.