تصویر
ابلاغ پیام غدیر معرفی اسلام ناب و اصل ولایت است
13 تیر 1402 - 11:06
1
امام جمعه نظرآباد گفت: پیامبر گرامی (ص) ما را بر ابلاغ پیام غدیر مأمور فرموده‌اند و در واقع معرفی غدیر معرفی اسلام ناب و معرفی اصل ولایت است.
ارسال توسط :
پ
پ


امام جمعه گفت: پیامبر گرامی (ص) ما را بر ابلاغ پیام غدیر مأمور فرموده‌اند و در واقع معرفی غدیر معرفی اسلام ناب و معرفی اصل ولایت است.

حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی بعد از ظهر دوشنبه در نوزدهمین همایش روحانیون و ائمه جماعات مساجد شهرستان نظرآباد که با محوریت تبیین اهمیت غدیر در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: پیامبر گرامی (ص) ما را بر ابلاغ پیام غدیر مأمور فرموده‌اند و در واقع معرفی غدیر معرفی اسلام ناب و معرفی اصل ولایت است.

وی بیان کرد: ابلاغ غدیر ابلاغ سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی دینی است و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.
امام جمعه نظرآباد تصریح کرد: جریان غدیر از سیاست جدا نیست و همه دشمنی‌ها با اهل بیت (علیهم‌السلام) به‌خاطر حاکمیت و سیاست است.
در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد صفوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد یادآور شد: هر کدام از ما وظیفه داریم در مساجد و محلات تشعشات و شعاع نور ولایت و امامت علوی را گسترش بدهیم.

منبع مهر برچسب ها: امام جمعه نظرآباد گفت: پیامبر گرامی (ص) ما را بر ابلاغ پیام غدیر مأمور فرموده‌اند و در واقع معرفی غدیر معرفی اسلام ناب و معرفی اصل ولایت است.
امام جمعه نظرآباد گفت: پیامبر گرامی (ص) ما را بر ابلاغ پیام غدیر مأمور فرموده‌اند و در واقع معرفی غدیر معر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.