، پیام قدردانی خود را از حضور کاروان های خودرویی در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرج به مردم شهیدپرور این شهرستان ابلاغ نمود.

در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
روز بیست و دوم بهمن ماه، هنگام شکوه بیداری و فریاد پیروزی خواهی است.
بار دیگر گام های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و شوق ساکنان ایران کوچک در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه به تجلی گاه حماسه شورانگیز حضور و آوردگاه باشکوه عزت و عظمت تبدیل شد.
روزی که مردم مؤمن و انقلابی کرج همگام با ملت ایران به صحنه آمدند و با خلق حماسه ای ماندگار، طراوت و تازگی دوباره ای به حیات پربرکت انقلاب اسلامی بخشیدند.
حضور حماسی و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم قدرشناس شهرستان کرج در راهیپمایی خودرویی و موتوری بیست و دوم بهمن ماه، اقیانوس عظیمی از ایمان، اتحاد، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

بی‌شک این حضور متعهدانه و انقلابی که موجی از شور و امید به آینده را به همراه آورده است و رسالت خطیر خدمتگزاری را برای مسوولان سنگین تر و عزم آنها را در مرتفع ساختن دغدغه های مردم دوچندان خواهد نمود.
اینجانب به نوبه خود ضمن قدردانی از حضور مردم در جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی، مقارن با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف به ویژه رسانه های مصور و مکتوب که این رویداد و ملی را مخابره نمودند، و تشکر می نمایم.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر