تصویر
اتباع غیرمجاز در البرز به کشور خود بازگشت داده می شوند
26 بهمن 1401 - 11:36
1
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: اتباع خارجی غیر مجاز در این استان جمع آوری به کشور خود بازگشت داده خواهند شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: اتباع خارجی غیر مجاز در این استان جمع آوری به کشور خود بازگشت داده خواهند شد.

سیروس دهقان شیری در حاشیه بازدید از مکان های حضور اتباع خارجی در افزود: کارفرمایان و پیمانکارانی که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در حوزه پسماند داشته اند تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.
وی بیان کرد: براین اساس لازم است مسوولان و پیمانکاران با کنترل و اشراف کامل بر موضوع، همکاری های لازم را در زمینه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز داشته باشند.
دهقان شیری گفت: همچنین با تاکید استاندار البرز؛ پیگیری ساماندهی اتباع غیرمجاز یکی از مهمترین اولویت‌های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی است و جمع آوری و طرد این افراد در هفته های آینده نیز در سرلوحه اقدامات نهادهای ذیربط قرار گرفته و با جدیت تمام دنبال می شود.
در استان البرز ۳۰ هزار تبعه دارای کارت آمایش سرزمین، ۳۰ هزار نفر دارای گذرنامه و ۱۱۰ هزار نفر در طرح سرشماری شناسایی شده اند.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: اتباع خارجی غیر مجاز در این استان جمع آوری به کشور خود بازگشت داده خواهند شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: اتباع خارجی غیر مجاز در این استان جمع آوری به کشور خود بازگ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.