تصویر
اتحادیه ورزش های خیابانی در البرز ثبت شد
25 دی 1402 - 15:47
شناسه : 728202
0
برای نخستین بار در کشور، اتحادیه فرهنگی و ورزشی ورزش های خیابانی در استان البرز با هدف حمایت از رشته های آدرنالینی از جمله پارکور ثبت و راه اندازی شد.

برای نخستین بار در کشور، اتحادیه و ورزش های خیابانی در استان البرز با هدف حمایت از رشته های آدرنالینی از جمله پارکور ثبت و راه اندازی شد.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی فرهنگی ورزش های خیابانی با بیان اینکه این اتحادیه با هدف حمایت از رشته هایی که زیرمجموعه هیچ یک از فدراسیون ها، انجمن و کمیته های ورزشی نیستند، گفت: حل مشکل بیمه تامین مربیان و ورزشکاران، هماهنگی با دستگاه های مرتبط با هدف ارایه خدمات فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات از جمله اهداف راه اندازی این اتحادیه است.
"سروش دوزعنبری" با اشاره به عضویت حدود ۲۰۰ ورزشکار و مربی تاکنون در اتحادیه فرهنگی ورزش ورزش های خیابانی البرز، تصریح کرد: پارکور، برکینگ(ایروبیک حرفه ای) و دوچرخه سواری بی ام ایکس از جمله این رشته های ورزشی محسوب می شوند.
وی اضافه کرد: همچنین برگزاری مسابقات و دوره های ورزشی از دیگر اهداف راه اندازی نخستین اتحادیه فرهنگی ورزشی، ورزش های خیابانی کشور در البرز است.

منبع ایرنا برچسب ها: برای نخستین بار در کشور، اتحادیه فرهنگی و ورزشی ورزش های خیابانی در استان البرز با هدف حمایت از رشته های آدرنالینی از جمله پارکور ثبت و راه اندازی شد.
برای نخستین بار در کشور، اتحادیه فرهنگی و ورزشی ورزش های خیابانی در استان البرز با هدف حمایت از

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.