به گزارش ایرنا، "علی زندی فر" روز یکشنبه در آیین افتتاح پروژه بهسازی راه ارتباطی روستای خچیره افزود: یکی از پروژه های شاخص روستایی استان البرز جاده خچیره به طول ۴.۵ کیلومتر بود که پس از ۵۰ سال بهسازی و آسفالت شد.

وی بیان کرد: بهسازی و آسفالت این جاده از مطالبات دیرینه روستائیان بود که با اهتمام اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای محقق شد.

زندی فر گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از محل منابع استانی اجرا و به بهره برداری رسید.

مدیر کل راهداری البرز در ادامه به دیگر پروژه های اجرا شده در شهرستان طالقان اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت محورهای روستایی کش، هرنج، نویز و کوئین و قسمتهایی از محورهای شهرک طالقان به روشنابدر، باریکان به میناوند و میراش در شهرستان طالقان در مجموع به طول هفت کیلومتر به پایان رسید.

وی گفت: همچمین عملیات درزگیری محدوده ابتدای محور قدیم طالقان و روکش آسفالت محور قدیم شهرک طالقان حد فاصل گردنه محدوده زیدشت به طول سه کیلومتر انجام شد.

زندی فر خاطرنشان کرد: اکنون عملیات بهسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی امیرنان به کذالک، انگه به کجیران، آسکان ، گته ده به گراب ، اورازان و ناریان نیز توسط اداره کل راهداری البرز در دست اقدام است.

وی، مرمت پل روستای جوستان(بالا طالقان) و احداث دیوار در مقطع آسیب دیده از سیل (محور جوستان به گراب) نیز از دیگر پروژه های در دست اقدام برشمرد.

منبع: ایرنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر