تصویر
اتمام عملیات سم پاشی سه هزار اصله درخت در منطقه ۴
16 آبان 1401 - 16:09
3
سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: از ویژگی‌های شهر شاداب و زیست پذیر وجود درخت و فضای سبز در شهرها و توجه مدیریت شهری به نگهداری از فضای سبز موجود و توسعه آن است.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۴ شهرداری گفت: از ویژگی‌های شهر شاداب و زیست پذیر وجود درخت و فضای سبز در شهرها و توجه مدیریت شهری به نگهداری از فضای سبز موجود و توسعه آن است.

سعید صفری اظهار کرد: درراستای تداوم برنامه‌های حفظ و نگهداری فضای سبز شهری سم‌پاشی درختان، درختچه‌ها ورزها باهدف مقابله و مبارزه با آفات انجام شد.
صفری با اشاره به سم‌پاشی درختان گفت: حوزه فضای سبز در تداوم برنامه‌های نگهداری فضای سبز شهری، سم‌پاشی را باهدف مقابله و مبارزه با آفات درختان و فضای سبز آغاز کرد.
وی عملیات سم‌پاشی را باهدف مبارزه با آفات نباتی، مقابله با شته‌ها و جلوگیری از انتقال بیماری‌های ویروسی و گیاهی عنوان کرد و افزود: در این مرحله بیش از سه هزار اصله درخت و ۱۱ هزار مترمربع رز و درختچه سم‌پاشی شد.
این مسئول با تأکید بر رعایت استاندارد و موارد ایمنی در هنگام سم‌پاشی گفت: عملیات سم‌پاشی با رعایت اصول فنی توسط سبزبانان صورت می‌گیرد.

صفری با اشاره به اهمیت حفظ و توسعه فضای سبز شهری گفت: از ویژگی‌های شهر شاداب و زیست پذیر وجود درخت و فضای سبز در شهرها و توجه مدیریت شهری به نگهداری از فضای سبز موجود و توسعه آن است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.