اثربخشی شاهراه ارتباطی کشور در توسعه استان
  • آذر ۲۹, ۱۴۰۲ ساعت: 15:01
  • شناسه : 705929
    2
    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از نقش ارتباطی استان به عنوان عاملی جهت دستیابی البرز به توسعه بیشتر در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و .
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    معاون ، امنیتی و استانداری البرز از نقش ارتباطی استان به عنوان عاملی جهت دستیابی البرز به توسعه بیشتر در حوزه های سیاسی، ، اجتماعی و .
    .
    .
    یاد کرد.

    مرتضی ولی پوری در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری استان البرز ضمن تبریک و قدردانی از فعالان این عرصه، گفت: فعالان حوزه حمل و نقل و راهداری با خدمت صادقانه به عموم مردم مایه عزت، سربلندی و افتخار کشور هستند و این موضوع نیز در اتفاقات ناگواری همچون سیل اخیر، اغتشاشات، شرایط بحرانی آب و هوایی و .
    .
    .
    مشهود است.

    وی با اشاره به اینکه رانندگان، راهداران و شرکت های حمل و نقل در سخت ترین شرایط نیز پای کار هستند، ادامه داد: حوزه حمل و نقل به عنوان یک محرک در توسعه کشور به شمار می رود که اثربخشی بسیاری در توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و .
    .
    .
    دارد.
    وی با اشاره به اینکه راه های استان البرز شاهراه ارتباطی بین ١۴ استان کشور است، افزود: البرز به عنوان شاهراه ترانزیتی کشور در حوزه های حمل بار، جابجایی مسافر، گردشگری و .
    .
    .
    پل ارتباطی مهمی بین شرق- غرب و شمال – جنوب است که خوشبختانه در دولت سیزدهم نیز اعتبارات و تصمیمات مثبتی جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران در نظر گرفته شده است.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر