به گزارش خبرگزاری حوزه از ، بعد از جنایت رژیم صهیونیستی با همراهی آمریکا در ترور دبیر کل حزب الله مردم ایران در استان های مختلف در قالب راهپیمایی‌هایی اعتراض و محکومیت خود را نسبت به این جنایت اعلام می‌کنند.

در راستای محکومیت حملات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از سوی رژیم صهیونیستی اجتماع بزرگی با حضور مردم مومن و شهید پرور کرج و مداحی کربلایی ابوذر روحی و سخنرانی عظیم ابراهیم‌پور برگزار شد.

در این مراسم عظیم ابراهیم پور مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور اظهار داشت: به طور معمول رسم است که در مراسم بزرگداشت شهدا از شخصیت و ویژگی‌های شهید صحبت می‌شود، اما من تصمیم دارم در این مراسم از ویژگی‌های دشمنان شهدا بویژه شهید سید حسن نصرالله صحبت کنم.

وی با اشاره به گوشه‌ای از جنایات یهود و رژیم صهیونیستی در دنیا و ضرورت هوشیاری نسبت به اقدامات آن‌ها در جهان، گفت: استفاده از بمب‌های اتمی در هیروشیما و آزمایش بمب‌های اتمی در زمان سیطره آمریکا بر عراق در استان الانبار شهر فلوجه، بخش زیادی از مردم فلوجه به واسطه این بمب‌ها کشته شدند و به گفته پزشکان معتبر از آن زمان تا امروز و تا حدود سی سال دیگر هر کودکی که از این استان متولد شود، ذاتا با سرطان خون به دنیا می‌آیند، این جنایت‌ها بخشی از جنایات صهیونیست‌ها در جهان است.

ابراهیم پور گفت: دشمنی یهود از ابتدا با ایران بود و حالا این دشمنی با وجود عظمت انقلاب، رهبری امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله و تمام افتخارات ، و ایران و جایگاه سومی علمی ایران، چند برابر شده است.

وی ادامه داد: امروز در غزه تفکر مقاومت در حال جهانی شدن است، از این رو طبیعی است یهود صهیونیست با ما مبارزه کند، قصد ما فقط ضربه زدن به رژیم صهیونیستی به خاطر ترور رهبران مقاومت شهید هنیه و شهید نصرالله نیست بلکه قصد ما نابودی تمام قد اسراییل است.

عظیم‌پور با معرفی راهبردها علیه رژیم صهیونیستی، ابراز کرد: برای نابودی اسراییل راهبردهای مختلفی درنظر گرفته شده که این راهبردها شاید در کمتر از ۵ یا ۶ سال منجر به نابودی اسراییل خواهد شد، تسلیح غزه به موشک و کرانه باختری به سلاح، آزاد سازی جولان اشغالی از سوی سوریه و نا امن کردن شمال فلسطین، آماده سازی مردم مصر و اردن برای شکستن دیوارهای فلسطین و راهبرد آخر وعده صادق ما و ورود ایران است، درگیری ما با آنها جدی است و نابودی اسراییل هدف قطعی ما است از این رو آمادگی ما باید جدی باشد.

وی گفت: شاید گروهی از مردم عادی بپرسند در این مسیر باید چه بکنند کسانی که می‌خواهند در این جبهه و حمایت از آن کمک کنند، یکی از راه‌های کمک رسانی، کمک‌های مالی است که می‌توانند جبهه مقاومت را یاری دهند.

اجتماع مردمی سید مقاومت در  البرز  برگزار شد+ تصاویر

اجتماع مردمی سید مقاومت در  البرز  برگزار شد+ تصاویر

اجتماع مردمی سید مقاومت در  البرز  برگزار شد+ تصاویر

اجتماع مردمی سید مقاومت در  البرز  برگزار شد+ تصاویر

منبع: خبرگزاری حوزه

تصویر