تصویر
اجتماع مردم شهرستان فردیس در محکومیت هتک حرمت قرآن مجید
31 تیر 1402 - 10:29
1
اجتماع و راهپیمایی بزرگ حسینی مردم شهرستان فردیس و سپاه ناحیه امام رضا علیه السلام در محکومیت هتک حرمت به قرآن مجید برگزارشد.
ارسال توسط :
پ
پ


اجتماع و راهپیمایی بزرگ حسینی مردم شهرستان و سپاه ناحیه امام رضا علیه السلام در محکومیت هتک حرمت به قرآن مجید برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، در پی جسارت به کلام الله مجید در کشور سوئد گردان امنیتی امام علی علیه السلام سپاه ناحیه امام رضا (ع) بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:
بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ
تفکر اهانت به این مصحف شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است لذا وظیفه تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان و آزاد اندیشان جهان است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت نمایند.
ضمن محکومیت این عمل غیر انسانی و تجدید بیعت با آرمان های دین مبین اسلام، قرآن مجید، حضرت پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ، آمادگی خود را برای جان نثاری در راه اسلام و قرآن، رسالت، امامت و ولایت اعلام نموده و خواستار پاسخ شایسته دستگاه دیپلماسی به ایادی شیطان بزرگ و استکبار هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.