تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

اجتماع مردم کرج در حمایت از مبارزان فلسطینی
17 مهر 1402 - 11:15
1
مردم کرج یکشنبه شب در مقابل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) به شکرانه عملیات موفق طوفان الاقصی و در حمایت مبارزان فلسطینی دست به تجمع زدند.
ارسال توسط :
پ
پ

مردم یکشنبه شب در مقابل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) به شکرانه عملیات موفق طوفان الاقصی و در حمایت مبارزان فلسطینی دست به تجمع زدند.

در تجمع امشب مردم کرج که با اجرای برنامه های زنده شادی و سرور همراه بود ، حاضران با سردادن شعارهای الله اکبر و مرگ بر اسراییل حمایت خود را از مبارزان مظلوم فلسطین اعلام داشتند.
بسیاری از نوجوانان و جوانان کرجی در حالی که چفیه فلسطینی را بر صورت داشتند پرچم های ایران و فلسطین را به اهتزار درآوردند.
برگزاری مسابقه های با موضوع مقاومت، به هوا فرستادن بادکنک های رنگی به نشانه شادی از پیروزی عملیات موفق طوفان الاقصی پخش و بر افراشته نگه داشتن تصاویر سردار قاسم سلیمانی، رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر ویژه برنامه های این اجتماع بزرگ مردم کرج بود .
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز یکشنبه شب در این باره گفت: امشب به شکرانه پیروزی فلسطین با برپایی موکب در ۵۰ نقطه کرج ، تمام مساجد با شیرینی و شربت از مردم پذیرایی شد.
حجت الاسلام والمسلمین " علیرضا ابراهیمیان" افزود: همچنین بسیاری از خیابان ها و معابر شهرستان های استان البرز به یمن این پیروزی با پرچم های ایران و رنگی آذین بندی شده است.
ابراهیمیان در ادامه به برگزاری رژه خودرویی به شکرانه پیروزی عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: این رژه خودرویی از میدان دانشگاه تا آستان مقدس امامزاده حسن (ع) بود.
وی یادآورشد: همچنین بسیاری گروه های خودجوش مردمی با راهپیمایی در سطح مناطق مختلف شهری و روستایی این پیروزی را پاس داشتند.
گروه های مقاومت فلسطین روز گذشته در پاسخ به شرارت های رژیم صهیونیستی بیش از پنج هزارموشک و راکت به مراکز نظامی صهیونیست ها در اراضی اشغالی فلسطین پرتاب کردند که خسارات و تلفات فراوانی به صهیونیست ها وارد شد.
همزمان با این عملیات نفوذ نیروهای کماندو جبهه مقاومت به عمق اراضی اشغالی و به اسارت درآوردن تعدادی از افسران و سربازان صهیونیست ها بر رعب و وحشت غاصبان قدس افزود.

منبع ایرنا برچسب ها: مردم کرج یکشنبه شب در مقابل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) به شکرانه عملیات موفق طوفان الاقصی و در حمایت مبارزان فلسطینی دست به تجمع زدند.
مردم کرج یکشنبه شب در مقابل آستان مقدس امامزاده حسن(ع) به شکرانه عملیات موفق طوفان الاقصی و در حمایت مبارزان فلسط

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.