تصویر
اجرایی شدن بند (ت) تبصره ۶ دستور العمل قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور در شهر فردیس
25 خرداد 1402 - 11:43
3
علی عبدلی با تاکید بر لزوم اعمال دستورالعمل بند ت تبصره ۶ قانون بودجه سال جاری کشور، خواستار تسریع در اعمال اقدامات لازم از سوی شهرداری فردیس شد و خطاب به قائم مقام شهرداری خواستار ارائه توضیحاتی در این خصوص شد.
ارسال توسط :
پ
پ


علی عبدلی با تاکید بر لزوم اعمال دستورالعمل بند ت تبصره ۶ قانون بودجه سال جاری کشور، خواستار تسریع در اعمال اقدامات لازم از سوی شهرداری شد و خطاب به قائم مقام شهرداری خواستار ارائه توضیحاتی در این خصوص شد.

وی تصریح کرد: این بند و تبصره از قانون مارالذکر توسط وزیر کشور به شهرداری‌ها ابلاغ شده است و شهرهای مختلف کشور با رویکرد استفاده حداکثری و بهینه از این ظرفیت قانونی و با هدف تسریع و سهولت در اجرای این قانون و استفاده به موقع حداکثری از ظرفیت‌های نهفته در آن برای تعیین تکلیف ساختمان‌هایی که بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه ساخته شدند، فراخوان‌های عمومی را برای آگاهی شهروندان اعلام کرده‌اند.
عبدلی با اشاره به تعداد پرونده های مشمول تعیین تکلیف در شهر فردیس اظهار کرد : بیش از ٣٠٠٠ پرونده ساختمانی موجود در این زمینه در شهر با ظرفیت قانونی ایجاد شده در بودجه سال ۱۴۰۲ تعیین تکلیف خواهد شد.
شهروندانی که پرونده آنها مشمول موضوع این قانون می گردد ، می توانند با مدارک و مستندات لازم جهت برخورداری از تسهیلات ایجاد شده به واحد شهرسازی مراجعه نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.