تصویر
اجرای آزمایشی نظام دوری در چهارده مدرسه ابتدایی استان البرز
22 آبان 1402 - 17:34
1
حسینی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز از اجرای آزمایشی نظام دوری در چهارده مدرسه ابتدایی این استان از ابتدای مهر ماه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

حسینی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز از اجرای آزمایشی نظام دوری در چهارده مدرسه ابتدایی این استان از ابتدای مهر ماه خبر داد.

وی گفت: استقرار نظام دوری به معنای همراهی معلم با دانش آموزان در چند پایه تحصیلی است و بر اساس سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش، این نظام برای سه پایه اول دوره ابتدایی اجرا می‌شود؛ بر این اساس معلمان کلاس اولی‌ها در پایه دوم و سوم ابتدایی نیز تدریس می‌کنند و دیگر معلم تغییر نمی‌کند، بلکه در تمام این سه پایه، یک معلم در کنار دانش آموزان حضور دارد.
حسینی افزود: از ابتدای مهر ماه امسال، چهارده مدرسه و هجده کلاس درس به صورت آزمایشی آموزش خود را در قالب این طرح آغاز کرده‌اند و از سال ۱۴۰۳ نیز این طرح در تمامی مدارس به اجرا در خواهد آمد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: در راستای آشنایی بیشتر آموزگاران، مدیران، رابطان مدارس ابتدایی و نیز معاونین آموزش ابتدایی مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش استان البرز با این طرح، یکدوره ی آموزشی با حضور مدرسان برتر وزارتی در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

قابل ذکر است آیین افتتاحیه نظام دوری در استان البرز با حضور نجفی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، بیست و هفتم آبان ماه برگزار خواهد ش

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.