تصویر
اجرای برنامه‌های یلدایی در حسن آباد کرج
30 آذر 1401 - 13:40
3
کتابخانه سیار کانون البرز به مناسبت شب یلدا در محله‌ی حسن آباد کرج حضور یافته و مربیان کانون با اجرای فعالیت‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان را با شب یلدا آشنا کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

کتابخانه سیار کانون البرز به مناسبت شب یلدا در محله‌ی حسن آباد حضور یافته و مربیان کانون با اجرای فعالیت‌های کودکان و نوجوانان را با شب یلدا آشنا کردند.

کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در آستانه شب یلدا، روز سه شنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ در سرای محله حسن آباد حضور یافته و برای کودکان و نوجوانان فعالیت های فرهنگی و هنری اجرا کرد.
معرفی شب یلدا به عنوان طولانی ترین شب سال و آداب و رسوم این شب، نمایش فیلم ربات و کشاورز، قصه گویی قصه « آقای هزارپا و کفاش»، شعرخوانی « کی بود، کی بود، خروسی بود » توسط سعیده تبریزی مربی مرکز شماره ۱ کرج، نقاشی با موضوع آرزوهای رنگی من، بازی ذره بین و مسابقه طناب کشی از جمله فعالیت های اجرا شده در این ویژه برنامه بود.
لازم به توضیح است کتابخانه سیار کانون البرز در تمامی ایام سال با حضور در مناطق روستایی و کم برخودار شهری به اهالی این مناطق خدمت رسانی می‌کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.