اجرای برنامه های آموزشی برای کاهش میزان تجرد جوانان در البرز
  • دی ۲۴, ۱۴۰۱ ساعت: 11:02
  • شناسه : 423670
    1
    سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با اشاره به رتبه ۳۱ این استان در بخش تجرد دختران در کشور گفت : برنامه های آموزشی برای کاهش میزان تجرد جوانان در این استان آغاز شده است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با اشاره به رتبه ۳۱ این استان در بخش تجرد دختران در کشور گفت : برنامه های آموزشی برای کاهش میزان تجرد جوانان در این استان آغاز شده است.

    معصومه آقایی با اشاره به مولفه های مهم در حوزه زن و خانواده افزود: اکنون نرخ تجرد یعنی نسبت تعداد دختران مجرد در سن ۱۵ تا ۴۰ سال به جمعیت کل زنان استان در این سن، ۲۳.
    ۲ درصد است که درصدد کاهش آن هستیم .
    سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: همچنین جوانی جمعیت یکی دیگر از مولفه های مهم است که براساس آمار درصد افراد ۶۵ سال به بالا دراین استان ۶.
    ۳ است که براین اساس رتبه ۱۳ کشوری را داریم .

    اجرای برنامه های آموزشی برای کاهش نرخ تجرد
    آقایی آموزش و تبیین نقش موثر جمعیت را در توسعه کشور را عاملی اساسی در تحکیم خانواده دانست و بیان کرد: براین اساس در تلاش هستیم با برگزاری دوره ها و همایش های آموزشی همسو با سیاست های تشویقی دولت سیزدهم نرخ تجرد را در این استان کاهش دهیم .
    وی تاکید کرد: در این زمینه همایش ولایت زنان که در سه بخش اصلی مدنظر قرار گرفته شده روز یکشنبه ۲۵ دی ماه برگزار می شود .
    آقایی یاد آورشد: بیش از یک هزار بانوی اثرگذار دراین همایش شرکت می کنند که بخش نخست همایش در زمینه خانواده و جوانی جمعیت است که عضو ستاد ملی جمعیت ایران به موضوعات و ابعاد مهم دراین زمینه می پردازد.
    سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز بیان کرد: همچنین چهار نفر از بانوان فعال در حوزه های و اجتماعی این استان پس از رصد مشکلات حوزه زن و خانواده که ماه ها زمان برد مطالبات زنان را بیان می کنند .
    وی اضافه کرد: در بخش سوم این همایش الگوی سوم زنان به عنوان موضوع دیگر مورد توجه قرار می گیرد که درآن تبعیت زن از الگوی سوم که نه شرقی و نه غربی بلکه توحیدی و خدامحوری است تبیین خواهد شد .

    سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز تاکید کرد: افزایش جمعیت و تبیین الگوی سوم زنان از اهداف اصلی برگزاری همایش ولایت اجتماعی زنان است .

    منبع ایرنا برچسب ها: سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با اشاره به رتبه ۳۱ این استان در بخش تجرد دختران در کشور گفت : برنامه های آموزشی برای کاهش میزان تجرد جوانان در این استان آغاز شده است.
    سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با ا

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر