تصویر
اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته بسیج در شهر گلسار
26 آبان 1401 - 8:27
1
برنامه های متنوع به مناسبت هفته بسیج در شهر گلسار با شعار محوری « بسیج خدمتگزار ملت ایران» در راستای جشنواره البرز قوی ، ساوجبلاغ سرافراز اجرا می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

برنامه های متنوع به مناسبت هفته بسیج در شهر با شعار محوری « بسیج خدمتگزار ملت ایران» در راستای جشنواره البرز قوی ، ساوجبلاغ سرافراز اجرا می شود.

در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج جلسه ای به همین منظور با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر گلسار ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ، فرمانده پایگاه بسیج شهرداری در سالن جلسات شهرداری گلسار برگزار گردید .
در ابتدای جلسه حمید کیاروستا ضمن خوش آمد گویی و تبریک پیشاپیش هفته بسیج در سخنانی بیان داشت : پیرو جلسه شهرستانی و بر حسب وظیفه جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج برگزار گردیده است تا بتوانیم با هماهنگی بیشتر مراسمات با شکوه ، منسجم و درخور شأن بسیجیان که در واقع زحمات زیادی را در همه موضوعات بویژه حوادث اخیر کشیده اند برگزار نماییم .
وی افزود: از تاریخ ۸ آبان لغایت ۲۱ آذر نیز جشنواره البرز قوی در سطح استان برگزار می گردد که این جشنواره در سطح شهرستان با عنوان البرز قوی ، ساوجبلاغ سرافراز در موضوعات مختلف در حال برگزاری است و امیدواریم با هماهنگی هر چه بیشتر این جشنواره را در مجموعه شهر گلسار در موضوعات تعیین شده برگزار نماییم.
رضا کیاروستا رئیس شورای اسلامی شهر گلسار نیز ضمن تبریک پیشاپیش هفته بسیج در سخنانی اظهار داشت: امیدواریم با اجرای برنامه های مختلف در هفته بسیج و همچنین جشنواره البرز قوی ، ساوجبلاغ سرافراز بتوانیم باعث ایجاد امیدآفرینی در بین مردم گردیم .

در ادامه حاضرین در خصوص برنامه های پیشنهادی در هفته بسیج و همچنین جشنواره البرز قوی ، ساوجبلاغ سرافراز مطالبی را بیان و مصوباتی اتخاذ گردید .
اجرای نشست بصیرتی ، تبلیغات محیطی ، همایش پیاده روی ، برگزاری مسابقات و ، جشنواره پخت و پند ، برگزاری میز خدمت ، گلباران گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ،برگزاری مراسم تجلیل از بسیجیان ، حضور بسیجیان در نماز جمعه ، سرکشی از پایگاه های بسیج و دیدار با بسیجیان و .
.
.
از جمله برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهر گلسار می باشد .

شایان ذکر است هفته بسیج از ۲۹ آبان لغایت ۵ آذر با شعار محوری « بسیج خدمتگزار ملت ایران» در سطح کشور اجرا می گردد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.