تصویر
اجرای برنامه های کوتاه مدت آبفا برای گذر از تابستان ۱۴۰۲
16 فروردین 1402 - 10:18
2
مدیرعامل آبفای البرز ضمن بازدید از تاسیسات آبرسانی شهرستان طالقان ، دستور اجرای برنامه های کوتاه مدت را برای مواجهه با فصل گرما و تابستان صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل آبفای البرز ضمن بازدید از تاسیسات آبرسانی ، دستور اجرای برنامه های کوتاه مدت را برای مواجهه با فصل گرما و تابستان صادر کرد.

مهندس حمید رضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز با حضور درطالقان،ضمن دیدار با کارکنان آبفای البرز از تاسیسات آبرسانی بازدید کرده و به بررسی وضعیت وشرایط فعلی، مشکلات وطرح های مورد نیاز آینده برای آبرسانی به این شهرستان پرداخت .
براساس این گزارش ، برنامه های در دست اقدام برای توسعه ی تاسیسات آبفا و پاسخگویی به نیازهای آبی مردم که مدیرعامل آبفای البرز دستور رسیدگی و اتمام هر چه سریعتر آنها را صادر کرد عبارتند از: حفر چاه فلمن درمنطقه ی حسنجون و سید آباد، جابجایی خط انتقال گلینک به شهرک به طول ۳۰۰ متر به قطر ۲۵۰ میلی متر، اجرای خط انتقال شهرک به خسبان به طول ۲۳۰۰ متر، اجرای خط انتقال شهرک به فشندک، بهسازی و حصار کشی چشمه حسنجون، نصب شیرآلات و آبگیری مخزن ۵۰۰ مترمکعبی زیدشت و ۳۰۰ مترمکعبی آرتون، تکمیل و اصلاح شبکه روستای وشته به طول ۱۵۰۰ متر، مرمت خط انتقال به طول ۱۵ کیلومتر ، زون بندی کلیه مناطق روستایی و اصلاح ۳ کیلومتر خط انتقال.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.