تصویر
اجرای بیش از ۳۵۰ کیلومتر خط کشی محوری در سطح معابر شهر کرج
17 تیر 1402 - 16:25
2
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون عملیات خط کشی محوری در بیش از ۳۵۰ کیلومتر از معابر اصلی سطح شهر کرج اجرا شده است.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون عملیات خط کشی محوری در بیش از ۳۵۰ کیلومتر از معابر اصلی سطح اجرا شده است.

فرزین فرشادبا تأکید بر اینکه اجرای خط کشی محوری از مهمترین عوامل افزایش ایمنی و انضباط بخشی جریان ترافیک در معابر محسوب می‌شود، اظهار کرد: این دسته از اقدامات با هدف سهولت در تردد خودروها و افزایش سطح ایمنی شهروندان صورت می‌پذیرد.
وی با بیان اینکه در این راستا طی سال جاری تا کنون ۳۵۰ کیلومتر خط کشی محوری (ممتد و منقطع) در سطح معابر شهر کرج صورت پذیرفته است، افزود: بلوار جمهوری، بلوار شهید ناصربخت، بلوار سربازان گمنام، بلوار طالقانی شمالی و جنوبی، بلوار تعاون، بلوار یادگار امام، بلوار پونه، بلوار گلزار غربی و ملاصدرا از جمله این معابر به شمار می‌رود.
معاون حمل و نقل و ترافیک گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون خط کشی و رنگ‌آمیزی ۴۰۰ متر مربع گذرگاه عرضی عابر پیاده و ۳۰۰ مترمربع سرعتکاه آسفالتی نیز با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد عابران پیاده به ویژه در محل‌های پرتردد و پرحادثه اجرا شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.