تصویر
اجرای جشنواره های هفت سین و سفره افطاری اسکریچی  در مدارس ابتدایی البرز
19 فروردین 1402 - 15:38
0
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: دو جشنواره دانش آموزی هفت سین و سفره افطاری اسکریچی در مدارس ابتدایی این استان در حال اجراست.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: دو جشنواره دانش آموزی هفت سین و سفره افطاری اسکریچی در مدارس ابتدایی این استان در حال اجراست.

سید محمود حسینی " در این گفت و گو افزود:ساحت «علمی و فناورانه» تعلیم ‌و ‌تربیت در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش به‌عنوان یکی از ساحت‌های شش‌گانه تربیتی انسان مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: آرمان «تربیت دانش آموز تمام ساحتی » پرداختن به نقاط تلاقی رسانه‌ها و ساحت‌های تربیتی است، به‌نحوی‌ که به رشد همه‌جانبه متربیان منجر شود.
این ساحت به کسب شایستگی‌هایی ناظر است که متربیان را در شناخت و بهره‌گیری و توسعه نتایج تجربه‌های متراکم بشری در عرصه علم و فناوری یاری می‌کند.
حسینی یادآورشد: رشد توانمندی افراد جامعه در راستای فهم و درک دانش‌های پایه و عمومی، کسب مهارت دانش‌افزایی، به‌کارگیری شیوه تفکر علمی و منطقی، توان تفکر انتقادی، آمادگی بروز خلاقیت و نوآوری و نیز کسب دانش، بینش و تفکر فناورانه برای بهبود کیفیت زندگی، در قلمرو این ساحت است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش البرز ادامه داد: با اجرای چنین جشنواره های هدفمند و کاربردی، دانش آموزان را به سمت پرورش استعدادها و خلاقیت سوق دهیم و البته با اهدای نامه و دیده شدن اثر دانش آموزان منتخب، ایشان را برای داشتن و ساختن آینده ای بهتر چه برای خودشان و چه جامعه، تشویق کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.