تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

اجرای حکم تخریب ساختمان‌های فاقد مجوز قانونی ساخت و ساز درمنطقه ۷ کرج
22 خرداد 1402 - 16:44
2
مدیرمنطقه ۷ شهرداری کرج، از تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در محله محمود آباد در این منطقه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

اجرای حکم تخریب ساختمان‌های فاقد مجوز قانونی ساخت و ساز درمنطقه ۷ کرج
مدیرمنطقه ۷ ، از تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در محله محمود آباد در این منطقه خبر داد.

آرش یگانی با بیان اینکه طبق قانون، مالکان اراضی و املاک واقع در محدودۀ خدماتی باید پیش از ساخت و ساز اقدام به دریافت مجوز کنند، گفت: مالک موظف است پیش از ساخت و ساز مجوز دریافت کند و شهرداری‌ها مکلف هستند توسط مأموران خود از عملیات ساختمانی بدون مجوز یا خلاف مجوز در زمین محصور یا غیرمحصور پیشگیری به عمل آورند.

یگانی افزود: در این راستا با هوشیاری عوامل کنترل نظارت یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز و نامحسوس در محله محمود آباد شناسایی و بنا به دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی عملیات تخریب بنای فوق صورت گرفت.
وی در ادامه بیان کرد: مالکین می‌بایست پیش از هر اقدامی جهت ساخت و ساز یا تفکیک از شهرداری مجوز دریافت نمایند و در صورتیکه ساخت و ساز بدون مجوز شهرداری و یا در شرایطی که در ساخت ساختمان اصول فنی شهرسازی و بهداشتی رعایت نشده باشد بی‌شک مطابق دستور قضایی کلیه اکیپ‌های اجرایی در کنترل نظارت به محل مذکور اعزام و عملیات تخریب جهت احقاق حق دیگر شهروندان و حفاظت از جان و مال‌ افراد با توجه به عدم رعایت اصول فنی و شهرسازی سریعاً انجام خواهد شد.
این مسئول در ادامه به نقش شهروندان در پیشگیری از ساخت و ساز خارج از ضوابط و قوانین شهرسازی اشاره کرد و از شهروندان خواست جهت جلوگیری از تبعات پر خطر چنین ساخت و سازهایی شهرداری را امین و دلسوز خود دانسته و در صورت مشاهده سریعاً با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.