تصویر
اجرای دستور العمل نظارت و بازرسی بر عملکرد سمن های البرز
10 آذر 1401 - 8:51
3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارالبرز گفت: دستورالعمل نحوه نظارت و بازرسی بر عملکرد سازمان‌های مردم نهاد در استان اجرایی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استاندارالبرز گفت: دستورالعمل نحوه نظارت و بازرسی بر عملکرد سازمان‌های مردم نهاد در استان اجرایی شود.

مرتضی ولی پوری در جلسه حمایت از تشکل های مردم نهاد با اشاره به ضرورت نظارت بر فعالیت سمن‌ها اظهار داشت: با توجه به عدم نظارت و بازرسی سمن ها، مقرر شد دستورالعمل نحوه نظارت و بازرسی بر عملکرد سازمان های مردم نهاد استان تهیه و اقدام شود.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته از فعالیت های سازمان های مردم نهاد در مورد گزارش‌های ارائه شده به شورای توسعه و حمایت استان درباره عملکرد یا تخلفات سمن ها ضرورت دارد بر عملکرد این سازمان ها نظارت شود.
ولی پوری با بیان اینکه سازمانهای مردم نهاد در استان البرز حسب وظیفه ذاتی به نحو مطلوب خدمات بهینه ای ارائه می دهند، اشاره کرد: اما باتوجه به ظرفیت و پتانسیل های شناخته شده در سمن ها عملکرد آنها قابلیت ارتقای و بهره گیری بیشتری داردمعاون استاندار با اشاره به اقدامات اداره کل امور اجتماعی در حمایت، ساماندهی و نحوه نظارت برفعالیت سمن ها از جمله در شورای حمایت و توسعه سازمانهای مردم نهاد استان که با حضور نمایندگان سمن ها برگزار می گردد، افزود: ایجاد وحدت رویه بین تشکلها، شناسایی نقاط قوت و ضعف اقدامات گذشته سمن ها با برنامه محوری می تواند به تقویت جایگاه سمن ها کمک کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.