تصویر
اجرای سرود همگانی انقلاب در مدارس البرز آغاز شد
11 بهمن 1401 - 13:30
2
رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان البرز گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اجرای سرود همگانی انقلاب در همه مدارس این استان آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره هنری آموزش و پرورش استان البرز گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اجرای سرود همگانی انقلاب در همه مدارس این استان آغاز شد.

" مریم شعبانی " در این گفت و گو اظهار کرد: اولویت کارهای فرهنگی و هنری بویژه در بخش سرود به صورت گروهی است که این مهم برای اجرای سرودهای گروهی و همگانی دانش آموزی در دستور کاری آموزش و پرورش استان البرز قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: اکنون سرود همگانی انقلاب در همه مدرسه البرز به اجرا درآمده و دانش آموزان در فضایی شاد و امید آفرین به اجرای سرود می پردازند.
وی با اشاره به اینکه سرودهای همگانی مدارس البرز روند سازمان یافته ای پیدا کرده است، یادآورشد: برای ایام الله دهه فجر دانش آموزان استان البرز سرودهای همانند « آبادی این خونه به دست خودمونه » ، « برای ایران » ، « پرچم ایران » ، « امام رضا (ع) » و یک سرود تهیه شده از سوی آموزش و پرورش ناحیه سه را همخوانی می کنند.
شعبانی به تهدید نرم دشمنان اشاره کرد و انجام امور فرهنگ دینی و انقلابی را سدی در برابر هجمه استکبارجهانی در تمام عرصه‌ها به خصوص فرهنگی ذکر کرد.
وی ادامه داد: این اقدام فرهنگی در راستای اهداف انقلاب‌ اسلامی برنامه ریزی و اجرایی شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.