تصویر
اجرای طرح آموزش بزرگسالان با نیازهای ویژه آموزشی در آموزش و پرورش استان البرز
28 مرداد 1402 - 16:39
0
عسگرپور معان سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست معاونت سوادآموزی با اداره آموزش و پرورش استثنایی، به منظور اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی در میان بازماندگان از تحصیل،بزرگسالان بی سواد و کم سواد با نیاز های ویژه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

عسگرپور معان سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست معاونت سوادآموزی با اداره آموزش و پرورش استثنایی، به منظور اجرای برنامه های آموزشی و در میان بازماندگان از تحصیل،بزرگسالان بی سواد و کم سواد با نیاز های ویژه خبر داد.

وی گفت: به منظور تحقق شعار عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، طرح آموزش بی‌سوادان و کم‌سوادان بزرگسال با نیازهای ویژه آموزشی با هدف انسداد مبادی بی سوادی و پوشش حداکثری بزرگسالان، توسط سازمان نهضت سوادآموزی اجرا می گردد.
وی با اشاره به اینکه خانوار های دارای فرزند استثنایی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، بیان داشت: تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود بایستی برای شناسایی، جذب و آموزش این افراد به کار گرفته شود تا به باسواد شدنشان کمک کنیم.
معاون سوادآموزی استان تصریح کرد: آموزش به افراد با نیازهای ویژه نیازمند توانایی و مهارت های خاص بوده و در حال حاضر اداره سوادآموزی استان، آموزش دهنده ویژه این افراد ندارد که درصدد هستیم با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی از ظرفیت همکاران فرهنگی مدارس استثنایی استفاده نماییم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.