تصویر
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درتفرجگاه های شهرجدید مهستان
30 تیر 1401 - 14:33
1
فرمانده انتظامي ساوجبلاغ از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در تفرجگاه هاي شهر جدید مهستان این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تفرجگاه های شهر جدید مهستان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، طرح پارکسازی پارک ها و تفرجگاه ها با حضور ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ این شهر در " پارک گلستان" به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح، برقراری نظم و امنیت اجتماعی پایدار در تفرجگاه ها و ایجاد آرامش خاطر شهروندان و خانواده ها است.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده و پیش بینی های لازم و در راستای افزایش احساس امنیت در بین آحاد مردم، اجرای این طرح با حضور کارکنان انتظامی کلانتری ۱۶ شهرجدید مهستان با انسجام کامل و هدفمند اجرایی شد.
وی بیان داشت: پلیس ساوجبلاغ در نظر دارد تا با توجه به گرم شدن هوا و تعطیلات تابستان و حضور مردم در تفرجگاه ها، با تحت پوشش قراردادن نقاط تفریحی، آرامش لازم در آن مناطق حاکم شود.
سرهنگ سلیمانی خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف این طرح، مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفین است که خوشبختانه با تلاش نیروهای انتظامی، این موضوع به نحو مطلوب و شایسته در حال اجرا می باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با بیان اینکه اجرای این طرح موجبات رضایتمندی و خشنودی شهروندان را بدنبال داشته است اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت اجتماعی مطلوب در سطح جامعه مستلزم هم افزایی و همکاری آحاد مردم است و و از این رو از شهروندان انتظار می رود ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، در صورت برخورد با افراد متخلف و قانون شکن، موضوع را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.