تصویر
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تفرجگاه های ساوجبلاغ
14 تیر 1401 - 14:49
2
فرمانده انتظامي ساوجبلاغ از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در تفرجگاه های این شهرستنان از محور "برغان " خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تفرجگاه های این شهرستنان از محور "برغان " خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بکارگیری حداکثری از نیروهای انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در سطح تفرجگاه ها یه ویژه در محور " برغان " این شهرستان به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح، برقراری نظم و امنیت پایدار در تفرجگاه ها که نتیجه و خروجی آن ایجاد آرامش خاطر شهروندان است.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده و پیش بینی های لازم از سوی پلیس ساوجبلاغ و با تحت پوشش قراردادن نقاط تفریحی، همواره آرامش لازم برای تفریح مردم در آن مناطق حاکم است.
سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: از دیگر اهداف این طرح، مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفین است که خوشبختانه با تلاش و اقدامات جهادی تمامی نیروهای انتظامی، این موضوع به نحو مطلوب و شایسته در حال اجرا است.
وی با اشاره به حضور قدرتمند نیروی انتظامی در برخورد با جرائم خاطر نشان کرد: پلیس از هر لحاظ آمادگی مقابله با هرگونه هنجارشکنی احتمالی را دارد و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت و قانون شکنان با قاطعیت تمام برخورد قانونی خواهند کرد.

این مسئول انتظامی با تاکید بر استمرار طرح ارتقاء احساس امنیت در طول سال، یادآور شد: در جهت موفقیت آمیز بودن این طرح ها، شهروندان نیز به نکات و هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از جرم توجه کافی را داشته و همواره با رعایت موارد امنیتی، یاور نیروی انتظامی در تحقق امنیت پایدار باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با بیان اینکه ضروری است به منظور توسعه هرچه بیشتر امنیت، مردم با پلیس مشارکت لازم را داشته باشند از شهروندان خواست در صورت برخورد با افراد متخلف و قانون شکن مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایند و در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد پلیس، مراتب را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.