تصویر
اجرای طرح برخورد با خودروهای دودزا و آلاینده هوا توسط تیم های پلیس راهور استان البرز
27 آبان 1402 - 15:51
شناسه : 703189
1
رئیس پلیس راهور استان گفت: با توجه به آلودگی هوای شهرهای استان در روزهای اخیر، طرح برخورد با خودروهاي دودزا و آلاينده هوا توسط تيم هاي پليس راهور در سطح استان اجرا شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راهور استان گفت: با توجه به آلودگی هوای شهرهای استان در روزهای اخیر، طرح برخورد با خودروهای دودزا و آلاینده هوا توسط تیم های پلیس راهور در سطح استان اجرا شد.

سرهنگ "حمداله رحمتی پور" در این خصوص بیان داشت: در راستای برخورد با خودرهای دودزا و پیشگیری از آلایندگی هوا در استان البرز، طرح برخورد و ممانعت از تردد این خودروها در سطح استان به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در طی چند روز اخیر که هوا در استان البرز به شدت آلاینده و آلوده شده بود، پلیس راهور ۱۶ هزار خودرو دودزا را با استفاده از دوربین هوشمند و و همچنین تلاش همکاران مستقر در سطح شهر اعمال قانون کرده است.
رئیس پلیس راهور استان البرز با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای این طرح ۲۳ خودرو توقیف و روانه تعمیرگاه شده، گفت: در پایان لازم به ذکر است که شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه باید با مراجعه به مراکز معاینه فنی از سلامت کارکرد خودروی خود مطمئن و در صورت آلاینده زا بودن وسیله نقلیه، کارکرد آن ها را اصلاح کنند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.