تصویر
اجرای طرح بوی ماه مهر برای مدارس شهر فردیس
27 شهریور 1402 - 17:40
1
محمدحسین جعفری از اجرای طرح بوی ماه مهر برای مدارس این شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، طرح “بوی ماه مهر” به منظور شاداب سازی مدارس و ایجاد نشاط عمومی اولیاء، مربیان و دانش آموزان عزیز فردیسی از اواسط شهریور ماه آغاز و در هفته جاری به اتمام می‌رسد.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدحسین جعفری از اجرای طرح بوی ماه مهر برای مدارس این شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، طرح “بوی ماه مهر” به منظور شاداب سازی مدارس و ایجاد نشاط عمومی اولیاء، مربیان و دانش آموزان عزیز ی از اواسط شهریور ماه آغاز و در هفته جاری به اتمام می‌رسد.

وی در ادامه افزود: رنگ آمیزی و دیوار آرایی بیش از ۲۵ مدرسه دولتی در مقاطع مختلف تحصیلی در شهر فردیس در دستور کار این طرح قرار گرفته است.
سرپرست مدیریت زیباسازی با بیان اینکه اجرای این طرح تا آغاز بازگشایی مدارس ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بی شک اجرای طرح “بوی ماه مهر” گامی کوچک در ایجاد نشاط، شادابی و سلامت دانش آموزان خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.