تصویر
اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای آلاینده در البرز
23 شهریور 1401 - 9:47
2
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد :طرح برخورد قانونی با وسایل نقلیه آلاینده با توجه به کاهش کیفیت هوا در مناطق مختلف این استان تشدید شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد :طرح برخورد قانونی با وسایل نقلیه آلاینده با توجه به کاهش کیفیت هوا در مناطق مختلف این استان تشدید شده است.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار داشت: براین اساس ورود خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی به معابر درون شهری به دلیل افزایش آلایندگی در استان البرز ممنوع است.
وی از مردم خواست تا حد ممکن از هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری کنند.
رحمتی پورافزود: خودروهایی که عمر تولید آن ها کمتر از چهارسال باشد نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهارسال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.
وی بیان داشت: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می رود شهروندان نسبت به انجام معاینه فنی خودروهای خود و رفع نواقص فنی آنها اقدام کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: اکنون ۱۱مرکز معاینه فنی خودرو در استان البرز فعال است که از این تعداد یک مرکز در شهرستان ساوجبلاغ، سه مرکز در و بقیه در قرار دارند که مردم می توانند برای معاینه فنی خودروهای خود به این مراکز مراجعه کنند.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.