تصویر
اجرای طرح ساماندهی و انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران البرزی
20 تیر 1401 - 12:28
1
رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای طرح ساماندهی و انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران (موتوریار) در سطح استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای طرح ساماندهی و انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران (موتوریار) در سطح استان خبر داد.

سرهنگ "حمدالله رحمتی پور" گفت: از آنجایی که ایجاد نظم و انضباط در نحوه تردد موتورسیکلت سواران یک امر ضروری به نظر می رسد، پلیس راهور با اجرای طرح "موتور یار" گامی موثر در مشارکت دهی و ساماندهی انضباط بخشی به عبور و مرور این دسته از کاربران ترافیک برداشته است.
سرهنگ رحمتی پور افزود: در این طرح ماموران راهنمایی و رانندگی پس از شناسایی موتورسواران متخلف به جای اعمال قانون از راکبان به مدت چند ساعت در زمینه انضباط بخشی به امور ترافیکی استفاده می کنند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: برابر ابلاغ پلیس راهور فراجا، اجرای طرح ساماندهی و انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران در مرکز و همه شهرهای استان به صورت همزمان اجرا می شود .
وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ، انضباط بخشی به تردد موتورسیکلت سواران است، گفت: در آینده طرح موتوریار جایگزین توقیف موتورسیکلت خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.