تصویر
اجرای طرح شهیده «فائزه رحیمی» در سوادآموزی استان البرز به مناسبت گرامیداشت دهه فجر
17 بهمن 1402 - 18:09
3
عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از اجرای طرح شهیده «فائزه رحیمی» و همیاری دانشجو معلمان استان البرز برای ریشه کنی بی سوادی در این استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از اجرای طرح شهیده «فائزه رحیمی» و همیاری دانشجو معلمان استان البرز برای ریشه کنی بی سوادی در این استان خبر داد.

وی هدف از این طرح را آموزش همگانی خواندن و نوشتن به عنوان فریضه ای الهی و رفع محرومیت زدایی از قشر بی سواد جامعه دانست و افزود: دو عنصر اساسی آموزش دهنده و سواد یار در امر آموزشی و یادگیری وجود دارد و یادگیری مستلزم تعامل فعال و موثر بین این دو عنصر می باشد؛ در این راستا دانشجو معلمان استان البرز با تشکیل شبکه های جهادی برای آموزش افراد کم سواد و بی سواد بسیج شدند.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: ۶۲ نفر از دانشجو معلمان استان تاکنون اعلام همکاری کرده اند و در قالب این طرح به آموزش افراد محروم از سواد و کم سواد خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: این طرح به نام شهیده فائزه رحیمی دانشجومعلم دانشگاه ان که از جهادگران عرصه‌های مختلف خدمت رسانی بودند، مزین گردیده است.
گفتنی است شهیده فائزه رحیمی دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان تهران است که در حملۀ تروریستی کرمان در ۱۳ دی ۱۴۰۲ به شهادت رسید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.