تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

اجرای طرح ضیافت الهی در ۲۵ بقعه متبرکه البرز
15 فروردین 1401 - 9:51
4
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در ۲۵ بقعه متبرکه استان اجرا می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون و اوقاف و امور خیریه البرز گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در ۲۵ بقعه متبرکه استان اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین «سید عباس مسعودی» با بیان اینکه برنامه های فرهنگی مذهبی بقاع متبرکه البرز در ماه مبارک رمضان امسال پررنگ دیده شده است، افزود: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، در ماه مبارک رمضان با محدودیت اجرای برنامه ها در آستان مقدس امامزادگان روبرو بودیم ولی امسال فضای خوبی را برای برگزاری برنامه های طرح ضیافت الهی مهیا کرده ایم.

وی از جمله برنامه ها در ماه مبارک رمضان را قرائت روزانه دعای ابوحمزه ثمالی و دیگر ادعیه های سفارش شده دانست و اظهار داشت: همچنین در بقاع سطح یک برنامه جزءخوانی قرآن کریم برگزار می شود.
وی گفت: همچنین یک مفسر قرآن کریم از شهر مقدس قم دعوت شده تا به صورت ثابت هر روز ظهر در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) و مغرب در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) برنامه تفسیر قرآن کریم داشته باشد.
مسعودی افزود: به ادارات و دستگاه های اجرایی استان نیز اعلام شده در صورتیکه تمایل به برگزاری جلسات تفسیر قرآن در دستگاه های خود برای کارکنان داشته باشند می توانند از ظرفیت این مفسر قرآن استفاده کنند.
وی همچنین به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری (س) در روز دهم ماه مبارک رمضان برنامه «خدیجه مادر امت» برگزار می شود، تصریح کرد: همچنین به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شب های قدر برنامه های پربار و متنوعی در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان داشت: امسال جلوه کار در بقاع متبرکه مهیاسازی فضایی جذاب برای جوانان و نوجوانانی است که در وجودشان ایجاد شبهه شده که از این فرصت برای استقرار مبلغان دینی در بقاع متبرکه برای پاسخ دهی به شبهات استفاده شده است.

استان البرز دارای یکصد امامزاده واجب التعظیم است.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.