تصویر
اجرای طرح معیشتی کارکنان آتش نشانی مدیریت شهری کرج
25 تیر 1401 - 11:37
1
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح معیشتی کارکنان سازمان آتش نشانی مدیریت شهری کرج توسط مرکز پژوهش های شورای شهر در دست بررسی و تلاش برای اجرایی شدن است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر گفت: طرح معیشتی کارکنان سازمان آتش نشانی توسط مرکز پژوهش های شورای شهر در دست بررسی و تلاش برای اجرایی شدن است.

محمد اسدیان در نشست تخصصی با آتش نشانان شهرداری اظهارداشت: جامعه آتش نشانان یکی از مهمترین و اساسی ترین بخش های خدماتی در زندگی مدرن و شهرنشینی به حساب می آید که مستقیما علاوه بر درگیر بودن با جان شهروندان بخش مهمی از ایمنی شهر را موجب می شود.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر وضعیت معیشتی آتش نشانان، عدم توجه به مسایل سختی کار و تجهیزات ایمنی و .
.
.
موجب شده تا علاوه بر سختی فرایند شغلی، نگرانی های معیشتی پرسنل خدوم در این حوزه را نیز به دنبال داشته باشد.

اسدیان بیان کرد: با توجه به آنکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بخشی از خانواده مدیریت شهری محسوب می شود بخش اعظم مشکلات بیان شده از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری قابل رفع شدن می باشد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در این راستا طرح پژوهشی با عنوان ارتقا معیشتی آتش نشانان از اواخر سال گذشته ، جلسات متعدد کارشناسی برگزار و در نهایت ضمن بررسی طرح مذکور با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج مقرر شد تا طرح معیشتی کارکنان آتش نشانی مدیریت شهری کرج در اولین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد و ان شالله به زودی کار اجرایی طرح نهایی می شود .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.