تصویر
اجرای طرح ملی “همتا برای  آمادگی در برابر مخاطرات
13 اسفند 1401 - 15:56
1
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز از اجرای طرح "همتا" در مدارس ابتدایی این استان برای آموزش و مقابله دانش آموزان با مخاطرات خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان البرز از اجرای طرح "همتا" در مدارس ابتدایی این استان برای آموزش و مقابله دانش آموزان با مخاطرات خبر داد.

سید حسین بهنامیان اظهار کرد: در طرح همتا دانش آموزان مقطع ابتدایی توسط مربیان جمعیت هلال احمر استان البرز و بر اساس توافق بین جمعیت هلال احمر و وزارت آموزش و پرورش با هدف شبکه سازی آموزش همگانی دانش آموزان براساس الگوی آموزش همتایان و ارتقاء سطح آمادگی در برابر مخاطرات به ویژه مخاطرات شایع و ارتقاء سطح آمادگی محلی در برابر مخاطرات با ایجاد تیم های مدرسه محور آموزش می‌بینند.
بهنامیان در تشریح اجرای طرح گفت: این طرح در شهرستان بصورت مستمر و فعال از زمان ابلاغ طرح در حال اجراست و طرح توسط شهرستان‌های و کرج در حال انجام است .
وی ادامه داد: طی اجرای این طرح در استان البرز،تاکنون ۴ تیم ۱۱۲ نفره در ۴ مدرسه ابتدایی شهرستان‌های کرج و فردیس آموزش های لازم جهت آمادگی.
مهارت های اولیه امدادی را فرا گرفته اند.
معاون امور جوانان استان تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن به پایان سال مباحث مربوط به پیشگیری از مخاطرات در گام اول این طرح در ۶سرفصل: آشنایی با جمعیت هلال احمر- ایمنی در برابر زلزله- ایمنی در زمان سیل و آشنایی با مخاطرات طبیعی و انسان ساخت و ایمنی در برابر خطرات آتش سوزی و چهارشنبه آخر سال برگزار می‌شود که مبحث چهارشنبه سوری با توجه به ایام پایان سال بیشتر مورد توجه است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.