تصویر
اجرای طرح های حمایتی توسط خانه‌های هلال در استان البرز
30 بهمن 1401 - 15:49
3
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز از اجرای طرح نیابت و دیدار با یک سالمند بیمار و توزیع بسته‌های پروتئنی و غذای گرم و برگزاری جشن مبعث توسط خیرین و داوطلبان خانه‌های هلال شهرستان‌های کرج و نظرآباد خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز از اجرای طرح نیابت و دیدار با یک سالمند بیمار و توزیع بسته‌های پروتئنی و غذای گرم و برگزاری جشن مبعث توسط خیرین و داوطلبان خانه‌های هلال شهرستان‌های و خبر داد.

داود رجبی اظهار داشت: خانه‌های هلال امام حسن مجتبی (ع)،کمالشهر شهرستات کرج به مناسبت عید سعید مبعث، ۵۰۰ وعده غذای گرم و خانه هلال باب الحوائج شهرستان نظرآباد ۱۰۰ بسته پروتئینی بین خانواده‌ها و افراد کمتربرخوردار مناطق حاشیه ای توزیع کردند.
وی در تشریح عملکرد خانه‌های هلال افزود: خیر نیک اندیش خانه هلال کمالشهر با تهیه ۲۰۰ پرس غذای گرم به ارزش حدود ۱۶۰ میلیون ریال و اطعام در مرکز شبانه روزی کودکان کار و خیابان "شیرین" ، شادی شب عید را با این کودکان تقسیم کرد.
خانه هلال امام حسن مجتبی نیز (ع) با تهیه ۳۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و خانه هلال باب الحوائج با تهیه و توزیع ۱۰۰ بسته پروتئینی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال در انجام طرح های انساندوستانه جمعیت هلال احمر مشارکت کردند.
وی اجرای طرح نیابت از یک سالمند بیمار توسط امام جماعت جمعیت هلال احمر نظرآباد و اهدای بسته معیشتی به ارزش ۱۰میلیون ریال و برگزاری جشن عید مبعث توسط خانه هلال امید کرج با حضور دانش آموزان در منطقه سهرابیه و خانه هلال شهرک ولیعصر(عج) را از دیگر اقدامات انجام شده توسط حوزه‌های داوطلبان و خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر استان البرز همزمان با عید سعید مبعث عنوان کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.