تصویر
اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در البرز
17 مرداد 1402 - 16:17
شناسه : 615971
4
رییس کانون وکلا البرز از اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در این استان خبرداد و گفت: اکنون این طرح در مصلی و مساجد بزرگ شهرستان های این استان درحال اجرا است.

رییس کانون وکلا البرز از اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در این استان خبرداد و گفت: اکنون این طرح در مصلی و مساجد بزرگ شهرستان های این استان درحال اجرا است.

علی اسداله پور " درجمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح یک مسجد و یک‌حقوقدان در حال حاضر در ، اشتهارد،طالقان و در روزهای سه شنبه اجرا می شود تا بتوانیم مشکلات افراد هدف را مورد حمایت قرار دهیم.
وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح برخورداری از مشاوره های حقوقی و مشورت های لازم برای حل مشکلات شهروندان است.
وی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته ۵۰ هزار خدمات مشاوره ای به صورت رایگان‌ به شهروندان ارائه شده در این خصوص وکالت های معاضدتی و تسخیری بسیاری را داشته ایم.
رییس کانون وکلای البرز بیان کرد: اکنون افراد تحت پوشش بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید می توانند از خدمات مشاوره ای و وکیل رایگان استفاده کنند.
وی افزود: طی تفاهم نامه های انجام شده افراد آسیب پذیر می توانند از ظرفیت های ایجاد شده دراین زمینه استفاده کنند.
اسداله پوریادآورشد: اکنون ۳۰۰ نفر در کمیسیون های کانون وکلا البرز فعال بوده ،ضمن اینکه بیش از ۲۵۰۰ وکیل عضو کانون وکلای این استان هستند.
رییس کمیسیون‌معاضدت کانون وکلا استان البرز نیز دراین جلسه گفت: اداره معاضدت تنها رکنی است که کانون وکلا را به عموم‌جامعه و شهروندان‌ ارتباط می دهد و روزانه به طور متوسط ۲۰۰ وکیل، خدمات معاضدتی به شهروندان ارایه می‌دهند.
"سعید اکبر زاده " اظهار کرد: با گسترش خدمات در بسیاری از،بخش ها و خدمات معاضدتی در حوزه مشاوره و وکیل رایگان‌ خدمات ارایه می دهیم.
وی خاطرنشان کرد: اتاق معاضدت کانون وکلا ارتباط خوبی با شهروندان در زمینه ارائه خدمات دارد، اما در بخش هایی استقلال کانون وکلا را مورد هجمه قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: هرچند استقلال کانون وکلا در دفاع عادلانه از مردم و شهروندان و کمک حال قاضی و متهم به عنوان وکیل بوده تا دادرسی به نحو مطلوبی پیش رود.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس کانون وکلا البرز از اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در این استان خبرداد و گفت: اکنون این طرح در مصلی و مساجد بزرگ شهرستان های این استان درحال اجرا است.
رییس کانون وکلا البرز از اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در این استان خبرداد و گفت: اکنون این طر

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.