تصویر
اجرای طرح ویژه ترافیکی در جاده های البرز
23 شهریور 1401 - 14:03
7
رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به تعطیلی چند روز آینده طرح ویژه ترافیکی در جاده های این استان به اجرا درآمده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به تعطیلی چند روز آینده طرح ویژه ترافیکی در جاده های این استان به اجرا درآمده است.

سرهنگ پیمان کرمی افزود: این طرح از امروز آغاز و تا پایان شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: پایگاه‌های ثابت و سیار پلیس در قالب اجرای این طرح با کمک تیم های گشت پلیس راه و پاس پیاده وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را رصد می‌کنند.
کرمی گفت: در این طرح به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
وی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز بویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش سفر در روزهای پایانی فصل تابستان ، انتظار می رود مسافران زمان سفر خود را مدیریت کنند و زمان ازگشت سفر خود را به روز آخر تعطیلات موکول نکنند.
رییس پلیس راه البرز گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.
وی یادآور شد: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.
۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.
جاده – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرزو مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.