تصویر
اجرای طرح پاکسازی در مهدی آباد و ملک آباد
25 مرداد 1401 - 9:29
5
فرمانده انتظامي شهرستان چهارباغ از کشف 13 فقره انواع سرقت و دستگیری 17 نفرسارق در اجراي طرح 48ساعته پاكسازي نقاط آلوده وجرم خيز در منطقه "ملک آباد" و "مهدي آباد" شهرستان چهارباغ خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف ۱۳ فقره انواع سرقت و دستگیری ۱۷ نفرسارق در اجرای طرح ۴۸ساعته پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در منطقه "ملک آباد" و "مهدی آباد" شهرستان چهارباغ خبر داد.

سرهنگ " کامران چراغی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان چهارباغ به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی را در نقاط آلوده وجرم خیز این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.
وی افزود: در اجرای این طرح ۴۸ ساعته ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و کشف ۱۳ فقره سرقت و دستگیری ۱۷ سارق منزل، خودرو، موتورسیکت و معابر عمومی شدند.
سرهنگ چراغی اظهار داشت: در این طرح، مقادیری از انواع مواد مخدر کشف، ۶ معتاد متجاهر تحویل مراکز بازپروری و ۴ فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
این مسئول انتظامی، افزود: در این طرح از ۲۸ ضایعاتی و ۲۵ منزل خرده فروشان مواد مخدر نیز بازرسی و ۳ دستگاه خودرو و ۸ دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح ها در طول سال ۱۴۰۱ تصریح داشت: شهروندان می توانند هرگونه و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.