تصویر
اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در منطقه کمالشهر، پیشاهنگی و خرمدشت
02 مرداد 1401 - 16:06
2
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از اجرای طرح پاکسازی در منطقه کمالشهر، پیشاهنگی و خرمدشت به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح پاکسازی در منطقه کمالشهر، پیشاهنگی و خرمدشت به منظور ارتقاء امنیت شهروندان خبر داد.

سرهنگ "علی قاسم پور" فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی شهروندان، ماموران کلانتری های ۲۴ کمالشهر و ۴۱ خرمدشت در ۲۴ ساعت گذشته، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در منطقه کمالشهر، پیشاهنگی و خرمدشت به اجرا گذاشتند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۹ نفر از فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و ۳ نفر سارق شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک کیلوگرم تریاک و مقادیری از انواع مواد مخدر کشف شد، که به همراه متهمان برای انجام مراحل اداری تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه در این طرح تعدادی اموال از قبیل: ۸ دستگاه پمپ آب و سایر اموال از سارقین و فروشندگان مواد مخدر کشف شده است تصریح کرد: پلیس با تمام توان با برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد خواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.