تصویر
اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در “اشتهارد”
23 مرداد 1401 - 16:38
3
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری ۵ سارق حرفه ای در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری ۵ سارق حرفه ای در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی عزیزی" در این باره گفت: به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز وکاهش و مهار جرائم خشن طرح پاکسازی نقاط آلوده با موضوعیت مبارزه با کالای قاچاق ،طرح توقیف موتورسواران و خودروهای متخلف، معتادین پر خطر و واحدهای صنفی غیرمجاز به اجرا گذاشته شد.
وی با اشاره به مشارکت فعال کلانتری ها و پلیس های تخصصی این شهرستان، افزود: در این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی ۵ سارق حرفه ای شناسایی و در عملیاتی منسجم دستگیر که در بازرسی از آنان ۷ فقره انواع سرقت کشف شد.
فرمانده انتظامی اشتهارد با اشاره به دستگیری ۱۱ معتاد متجاهر در این طرح، اظهار داشت: در بازرسی از آنان مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.
ایشان خاطر نشان کردند در این طرح یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و ۱۱ دستگاه خودرو دارای دستور قضایی و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت دارای دستور قضایی کشف و توقیف شد.
سرهنگ عزیزی در پایان با اشاره به کشف ۲ فقره کلاهبرداری اینترنتی و تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس، در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت های غیر قانونی و مجرمانه در اسرع وقت از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.