اجرای طرح کاهش ازدحام ترافیک شهر محمدشهر در نقاط پرتردد
  • آبان ۱۷, ۱۴۰۲ ساعت: 16:35
  • شناسه : 694006
    2
    به منظور کاهش بار ترافیکی در برخی از نقاط شهر نشست صمیمی با حضوررضا عزیزی رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر، جناب سرهنگ محمد ابراهیم زاده جانشین پلیس راهور شهرستان کرج و سرگرد نادری رئیس پلیس راهور محمدشهر در ساختمان شورای اسلامی شهر برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به منظور کاهش بار ترافیکی در برخی از نقاط شهر نشست صمیمی با حضوررضا عزیزی رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر، جناب سرهنگ محمد ابراهیم زاده جانشین پلیس راهور شهرستان و سرگرد نادری رئیس پلیس راهور محمدشهر در ساختمان شورای اسلامی شهر برگزار شد.

    در این نشست جانشین پلیس راهور شهرستان کرج ضمن قدردانی از تعامل خوب مجموعه مدیریت شهری محمدشهر با پلیس راهور از اجرای طرح ویژه کاهش ازدحام ترافیکی در برخی نقاط پر تردد شهر از جمله ورودی میدان بار ، بلوار اصلی شهر و خیابان بختیاری خبر داد.
    درادامه رئیس شورای اسلامی شهر با بیان این مطلب که حل ازدحام ترافیکی یکی از مطالبه های به حق شهروندان از مدیریت شهری میباشد اظهار کرد: مساله ازدحام ترافیک علاوه بر گرفتن وقت و زمان شهروندان باعث کاهش کیفیت هوا شده و در ابعاد ، و حتی سلامت جسم و روان مردم تاثیر بسزایی دارد.

    در پایان این نشست صمیمی مقرر شد جلسه ای به همین منظور در اولین فرصت با حضور مدیریت شهری محمدشهر و پلیس راهور برگزار گردد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر