تصویر
اجرای طرح گسترده برخورد با فروشندگان مواد مخدر در ساوجبلاغ
27 آذر 1401 - 15:32
1
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح حجیم برخورد با فروشندگان مواد مخدر ‏و دستگیری 15 نفر در این خصوص خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح حجیم برخورد با فروشندگان مواد مخدر ‏و دستگیری ۱۵ نفر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ " علی سلیمانی " در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای ‏پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم خرد که اغلب از سوی معتادان متجاهر صورت می گیرد، طرح گسترده برخورد با ‏سوداگران مرگ با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عوامل انتظامی در سطح شهرستان ساوجبلاغ به ‏مرحله اجرا گذاشته شد.
‏ سرهنگ سلیمانی افزود: هدف اصلی اجرای این طرح افزایش احساس امنیت شهروندان، پاکسازی نقاط آلوده و جرم ‏خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و مبارزه همه جانبه با پدیده شوم مواد مخدر است که این مهم با جدیت و به ‏صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می شود.
‏ این مسئول انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران انتظامی ۸ کیلو و ۷۸۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف، ‏‏۱۵ نفر فروشنده مواد مخدر را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
‏ فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای ‏طرح های ارتقای امنیت اجتماعی خاطر نشان کرد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از معضلات اصلی جامعه جهانی و از ‏انحرافات شایع عصر حاضر است که آسیب جدی بر پیکر خانواده و جامعه وارد می کند که در این میان خانواده که ‏مهمترین و اصلی‌ترین نهاد در ساخت بنیادی شخصیتی فرزندان است با ایجاد یک فضای سالم و جو روانی اثر بخش ‏می تواند از ورود این معضل به کانون گرم خانواده پیشگیری نماید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.