تصویر
اجرای عملیات بهسازی معابر خیابان‌های محله حسن‌آباد
05 دی 1401 - 13:20
3
سرپرست منطقه ۸ شهرداری کرج گفت: در راستای بهسازی محلات و معابر سطح منطقه بهسازی و آسفالت معابر این منطقه به‌صورت مستمر در حال انجام است.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۸ شهرداری گفت: در راستای بهسازی محلات و معابر سطح منطقه بهسازی و آسفالت معابر این منطقه به‌صورت مستمر در حال انجام است.

بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان آسفالت معابر و خیابان‌ها است؛ عنوان کرد: در راستای ترمیم و بهسازی آسفالت، تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه عملیات آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی سطح منطقه در حال اجرا است.
رضوانی عنوان کرد: در این راستا عملیات پیاده‌روسازی به طول ۱۳۷ متر و جدول‌گذاری به طول ۵۲۰ متر در انتهای خیابان بوعلی ١ الی ٧ در انجام‌شده است.
سرپرست منطقه ۸ کرج، بابیان اینکه خدمات‌رسانی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در معابر سطح شهر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری محسوب می‌شود، افزود: در این راستا پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری ازجمله فعالیت‌های مستمر در شهرداری منطقه ۸ است.
وی در ادامه افزود: عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم باکیفیت مطلوب جهت روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقاء کیفی معابر انجام می‌شود.
سرپرست منطقه ۸ با اشاره به اهمیت توزیع متوازن خدمات در سطح محلات، گفت: لکه‌گیری و آسفالت معابر و کوچه‌های محلات سطح منطقه در اولویت کار این منطقه قرارگرفته است.

رضوانی در پایان اظهار داشت: آسفالت‌ریزی یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم در جهت روان‌سازی تردد است و باید با نظارت بیشتری انجام پذیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.