تصویر
اجرای عملیات بهسازی معابر و ساماندهی محلات منطقه ۲ شهرداری فردیس
12 آبان 1401 - 12:48
1
سید مهیار حسینی از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه فضای سبز غرب میدان وحدت خبر داد و اظهار کرد: این عملیات در ۲ هزار وسیصد متر مربع انجام شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

سید مهیار حسینی از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه فضای سبز غرب میدان وحدت خبر داد و اظهار کرد: این عملیات در ۲ هزار وسیصد متر مربع انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات جدول گذاری و هدایت آبهای سطحی در سطح منطقه در حال انجام است به اجرای کوچه های نسترن ۷۶، کوی میثاق، کوی عباس زاده و نسترن ۹۵ اشاره و عنوان کرد: پروژه مذکور جمعاً به طول ۱/۵ کیلومتر انجام شده است.
مدیر منطقه ۲ در بخش دیگری از اجرای عملیات بهسازی معابر سطح منطقه از جمله سپید دشت، رزکان نو، سرحد آباد و برخی معابر شهرک وحدت خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت بهسازی و توسعه خدمات در سطح شهر و محلات، خاطرنشان کرد: اعتبار پروژه های مذکور مجموعاً به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال است که با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارندگی، بهسازی معابر اصلی و فرعی منطقه ۲ به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.