تصویر
اجرای عملیات ترمیم ، لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر گلسار
22 مرداد 1402 - 9:07
4
به منظور تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان اجرای عملیات ترمیم ، لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر گلسار با نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری صورت گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

به منظور تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان اجرای عملیات ترمیم ، لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر با نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری صورت گرفت.

با توجه به فرسایش آسفالت و حفاری های صورت گرفته توسط ادارات مختلف و جهت اجرای پروژه های عمرانی، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت برخی معابر شهری آغاز و با هدف پیشگیری از بروز حوادث و سوانح رانندگی این امر طی چند مرحله و در نقاط مختلف شهر گلسار، اجرایی خواهد شد.
مهندس گودرزی در این خصوص اظهار داشت: آسفالت معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان است که شهرداری لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر را آغاز کرده است.
وی افزود: مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های زیربنایی شهری نیازمند همکاری شهروندان است تا بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری، رفاه و آرامش را برای همگان فراهم کند.
شهردار گلسار در پایان بیان داشت: هدف از اجرای این پروژه ها بهسازی و زیباسازی محیط، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهرداری می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.