تصویر
اجرای مانور استقبال از بهار در شهرستان ساوجبلاغ
23 اسفند 1401 - 15:40
2
مانور استقبال از بهار با سخنرانی دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و باحضور معاونین و مشاورین فرماندار، ومدیران دستگاههای خدمات رسان، امدادی و پلیس راهور برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مانور استقبال از بهار با سخنرانی دکتر البرزی و باحضور معاونین و مشاورین فرماندار، ومدیران دستگاههای خدمات رسان، امدادی و پلیس راهور برگزار شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ابتدا با تأکید بر اهتمام و تلاش تمامی دستگاههای خدمات رسان وامدادی بر تأمین امنیت سفرهای نوروزی گفت: لازم است تمهیدات و تدابیر لازم درجهت تأمین امنیت سفر مردم ومسافران به خوبی اندیشیده شود تا شاهد حوادث ناگوار در ایام نوروز نباشیم.
دکتر البرزی افزود: با اجرای مانور استقبال از بهار به مردم و مسافران اطمینان داده می شود که عده ای برای تأمین امنیت خانواده ها، از خانواده های خود جدا شده و ایثارگرانه در معابر،جاده ها، کوه و کویر برای تسهیل در سفر مردم خدمت می کنند.
وی خطاب به اعضای ستاد تسهیل سفرهای نوروزی شهرستان بیان داشت: خدمت شما کاری با ارزش از جنبه های معنوی و نوعدوستی محسوب می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.