تصویر
اجرای مخفیانیه سند ننگین ۲۰۳۰ مورد سواستفاده دشمن قرار گرفت
10 آبان 1401 - 14:39
1
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمن از هیجان و غفلت جوانان ما در فضای مجازی و اجرای مخفیانه سند ننگین ۲۰۳۰ سوء استفاده کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمن از هیجان و غفلت جوانان ما در فضای مجازی و اجرای مخفیانه سند ننگین ۲۰۳۰ سوء استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در آیین تجمع روحانیون و طلاب استان البرز که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن محکومیت اقدامات عوامل آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر که به امنیت کشور، اموال عمومی و خصوصی مردم آسیب زده و سلب آسایش عمومی را به همراه داشته است، گفت: جوانان ما با کومله ها، دموکرات ها و منافقین که پشت پا به اعتقادات زده اند همراه و همفکر نیستند.
وی با بیان اینکه تعداد جوانان فریب خورده اندک و قابل توجه نیست، ادامه داد: دشمن از هیجان و غفلت جوانان ما در فضای مجازی و اجرای مخفیانه سند ننگین ۲۰۳۰ سوء استفاده کرد و تعداد اندکی از این جوانان را فریب داد که قطعا این جوانان متوجه اشتباهشان خواهند شد و به آغوش نظام، انقلاب، قرآن و ولایت باز خواهند گشت.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد: حضور حماسی دانش‌آموزان در سال‌های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نه تنها موجب گرمی و موفقیت جبهه‌ها شد بلکه شور و نشاط ویژه‌ای در داخل مدارس به وجود آمد و در مدت کوتاهی تبدیل به گسترده‌ترین تشکل دانش‌آموزی کشور شد.
وی در پایان تصریح کرد: دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و برجسته ای داشتند و امروزه نیز با برنامه ریزی‌های مختلف می‌توانند نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف انقلاب و مقابله با هجمه‌های دشمنان داشته باشند.
منبع فارس برچسب ها: مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمن از هیجان و غفلت جوانان ما در فضای مجازی و اجرای مخفیانه سند ننگین ۲۰۳۰ سوء استفاده کرد.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: دشمن از هیج

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.