فرمانده انتظامی استان گفت: اجرای مستمر طرح های ارتقاء امنیت از مطالبات مردمی است که با هدف پیشگیری از جرایم و دستگیری سارقان و مجرمان به صورت جدی و توامان از سوی پلیس استان دنبال می شود.

سردار "حمید هداوند" اظهار داشت: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای مقابله با سارقان ، مجرمان و توزیع کنندگان مواد مخدر و با هدف رضایتمندی شهروندان و کاهش جرایم در سطح استان ، به صورت مستمر اجرا می گردد.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: امنیت مقوله مهمی است که به واسطه آن رشد توسعه و بالندگی جامعه و کشور حاصل می شود و فرماندهی انتظامی در این راه خدمات ارزنده ای داشته و نقش تعیین کننده ای در تامین امنیت و نظم و آرامش جامعه ایفاء کرده است.
وی تصریح کرد:امنیت اجتماعی در جامعه یک نیاز اساسی وهمگانی می باشد وخدمات ارزنده پلیس در جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست و امنیت مطلوب در جامعه حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی در سراسر کشور است.
سردار هداوند افزود: بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی از اولویت هایی است که پلیس همواره در نگاه جامعه محورخود به آن توجه ویژه داشته و برآن است تا با بهره گیری از مشارکت های گوناگون مردمی برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه، گام های سودمندی را بردارد.
وی بیان داشت: خدمت صادقانه به مردم افتخار بزرگی است که بحمدالله فرماندهی انتظامی تمام توان خود را برای انجام هر چه بهتر ماموریت ها به کار می گیرد و با جدیت و قاطعیت انجام وظیفه می کند.
فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است گفت: طرح های امنیت اجتماعی به صورت مستمر و با مشارکت پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان های استان البرز با قدرت تا پایان سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر و سرقت مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰اعلام کنند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر